Click here for Myspace Layouts

Tuesday 4 October 2011

MELEPAS GIAN!

ADEK AKU . LIY SYKESS

SUNNY GEGURL
HAHA. Memang lepas gian! Balas dendam punya pasal seminggu tuu 2 hari aku g club! Hoho. Salah kee aku g club? Kacau mak bapak kau? Tk kan. So, mcm nieh citenye. Aku pun dekat sebulan tk jejak kaki kat tmpt 'neraka' ( club ) tuu. So hari khamis tuu Ladies nyte. Mem aku ajak masuk. Apa lagi. aku nieh pantang diajak. Aku pun on lha. Tetiba terlintas difikiran aku nk ajak adek aku ( LIY SYKESS ) and memb aku also memb dye jugaa ( SUNNY ). Tp sunny tk dpt follow ouh. sedih! Huhu. Back to the story, memang ramai lha follow. Ada dlm 10 org jugaa lha. Sume budak Kota Tinggi. Aku skrg pun dh jadi budak Kota. Hehe. So, aku ada 3 tabl utk dilayan. 2 table budak Kota and 1 lg memb aku dari Setia Tropika. Memang dh lama lha tk contact dye. Ujung-2 aku dh kat Salivate baru dye call ckp nk naek. Yay! Memang happy gilee lha aku. Huhu. Adek aku first time masuk kan. Dh macam apa aku tgk. Selamat lepas tauk. Dye tk mintaa IC pun maybe sebab adeka kupun nmpk macam dh 20 kan. Selamat lha. Dlam tuu apa lg, bejoget lha! Dj\h tk nk mcm samok plak kan dlm tuu. Dgn adek aku terminum Jack D. Memang mampos lha kan. Memb aku bukak Bacardi Apple sebenarnye. dua-2 table plak tuu. apa nk jadi kan. Minum plak aku. Hehe. Then aku dgn aek aku bule plak begado dgn pompuan memb aku. Bodoe kee apa! Meenyirap seh! Aku pun blah lha dari table tuu. Aku g mencekau cari aer sedap. Haha. Then dpt jugaa. Sorang mamat nieh payung Jack D. Woot! Wott! Senang hidup. Hehe. Pukul 5 kot baru balek. Aku g mkan dkt SS dgn memb aku. Tau tk sapa payung? DJ kat Salivate tuu! Haha. Bule minat plak kat aku. APTB.

FAIZAL YUSOFF
SATURDAY!!!!!! WEEKEND NYTE!!!!
Hoho. Aku turun lg ini hari. Tp dgn faizal. Memb aku yg slalu jugaa lha dulu aku g club dgn dye. Hurm Memang sial lha aku ckp kau. Aku memang dh tkde mood nk pegi. Dye dh plan apa nth dgn DJ tuu. Aku pun tktau. Risau jugaa aku. Then aku gtau memb aku lg sorang. Dye pun bwk aku balek lepas last call. Grrr!!! Geram gilee aku. Tuu lha hari paling tk best aku g club. hurm

No comments:

Post a Comment